Mobergs

Hade för trevligt igår faktiskt. Var tvungen att shota Mintu innan vi skulle dra på mobergs så det skulle bli någe ös på mig. Hamnade med på bild med en skön lirare! Och Jerry samt Mathilda hamnade med på en annan. Vi skulle egentligen kommit med men som vanligt hör jag ju dåligt, tydligen Fredrik också så vi fatta inte att det skulle bli foto på gång.. Kan tänka mig hur det såg ut när vi inte fattade ett shit ;P Min bil är lagad!! Är så glad! Stackars kärran måste tas väl om hand nu när han har stått ute hela vintern på gräsmattan. Det är ju det värsta man kan göra är att ställa en bil på en gräsmatta! ;D

Ska ha sexparty ikväll här så tjänar några extra slantar ! Men först om jag hinner ska jag städa, jäkla meckt..






Snygging där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0