Mycket på gång

Har insett att jag inte har vart så aktiv på ett par dagar nu. Har haft så mycket att göra med mitt nya jobb och med tanke på att jag fortfarande har kvar mitt städjobb också. Räknade ut att jag har arbetat ca 50 timmar föregående vecka! Då jävlar tog jag i, nej men allvarligt. Det är ju bra.

Men jag har även förra veckan lyckats ha fått hjälp att få igång bilen, med ny generator från skroten som Rolf hjälpte mig med. Sen lyckades jag ha sönder skiten igen vid ICA Norrköp korsningen, den bara lag av! Folk tutade och jag hade för roligt som försökte vinka åt andra bilarna att köra förbi eftersom jag ej kom någon vart. De verkade inte se att jag hade varningsblinkersen på!! var tvungen att gå ut och titta för säkerhets skull. Synd bara att jag inte hade med mig min reflexväst!

 Trodde det var bensinstopp först. Så en gubbe med trafikfordon och lysen igång kom och hjälpte till att rulla den från korsningen, schyst! Sen kom Rolf tillbaks och bogserade den hem. Lyckades även åka på magsjuka mitt i allt igår. Dom flesta i detta huset har spytt någon gång under helgen. Jerry fick ett svimanfall och slog i armen och allt.. Var tvungen att dra iväg natten som var med kräksjukan och städa eftersom jag ej hann klart allt i lördags. Herregud, måste ju jobba så ja inte får sparken!! Sjukanmälde mig imorgon också. Lika bra det så jag inte smittar ner alla.

Har spenderat hela dagen sen jag vaknade med att ringa upp alla möjliga nummer. Skatteverket, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Roslagbostäder, Gröna Lund angående jobb jag sökte där. Ringde facket, och städjobbet för att jag fått för lite lön.. tur att jag märkte det!
Fasen, nu har jag skrivit så det räcker.. Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0