Rent Hus

Nu är det så här. jag anmälde morsan min till Rent Hus för två månader sen kanske. Sen dök de upp dagen efter med kameror för att fota hennes lägenhet med, så hon inte skulle vara förberedd på att dom kom. Men jag sa ju till henne att dom skulle komma så.. Sen hörde dom inte av sig förrän då TV4 producenten ringde upp mig i torsdags. De frågade om jag kunde ställa upp i TV för morsan. Absolut sa jag! Tänkte att Helen får vara med också ifall morsan kommer med i programmet. Men kruxet med det hela är att morsan själv får panik med detta att vara med i TV. Ibland är hon jättepositiv till att vara med och ibland inte.. Hoppas verkligen att hon kommer med för hennes egen skull så hon slipper skiten hemma. Hon kommer ju bli nöjd till slut. Men skulle inte förvåna mig om hon får utbrott i TV. Det skulle sitta fint! Men hoppas för gooods skull amalia att hon kommer med nu!!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0