Är det verkligen meningen..

Ska jobba hela veckan som kommer. Ska bli skönt faktiskt att tjäna lite pengar. Sen är jag ledig en vecka igen, om det blir Fejan kanske eller en annan tripp? ;) På fredag är det begravning :( Usch det är det absolut värsta som finns. Riktigt jobbigt. Men man kan ju inte strunta i det för det. Det är ju som ett sista farväl liksom. Hur jobbigt det än känns så känns det bättre att ha varit en del av de än inte alls. Jag skulle kunna kliva in på någons begravning och börja gråta fast jag inte ens känner personen i fråga. Helt otroligt att det kan vara så.. Nu tänkte jag sova så jag orkar upp imorn. Ingen annan än jag som är trött?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0