Lugn helg

Ingen fest, men trött!! Somnade här för ett tag sen men vaknade för jag var tvungen att lägga i stålar i parkeringsautomaten. Var med Kim  igår för en gånngs skull, Vi käkade På G och drog otill Lommarbadet. Det var rätt skönt i vattnet med tanke på att jag är en badkruka! haha. Åkte ut med Jerry, Helan och Issa till Skäret/Åkerö idag ute på Rådmansö. Det var lite molnigt men tänkte inte att det skulle börja spö regna..Ja tusan vi fick ingen sol idag som det var tänkt. Får se om det blir bättre imorn.Badade vid Lommaren nu ikväll också men de blev mest som ett dopp. Fan annars om man ska ligga i en kvart dör man ju typ...

Nu har 200 snyggaste singlar tidningen kommit ut föresten! Vart en rätt kass bild, fatta inte själv att jag skickat in den. Den var ju inte ens högupplöst. Nu är jag hos Jerry fast han har åkt till jobbet. Så imorn är jag ledig och ska försöka pressa! Har börjat flagna sen jag brände mig som attan för någon vecka sen. Nej nu blir det tv en stund sen blir det Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0