Chicky Bitch

Så ska jag försöka komma ihåg vad jag gjorde under helgen då! Var ute i fredags med grabbarna, hade trevligt som fan. Var hemma hos Chicky Bitch som vi kallar honom! I lördags var jag också ute, men till en viss onödan faktikst. Följde med Jerry och Fredrik när han skulle dela ut tidningar vid Esplanaden istället på natten eftersom jag inte hade något bättre för mig. Somnade i bilen med täcke och solglasögon på mig. Vaknade lite då och då, kom äntligen till sängs vid  halv fem imorse ;) jaah! Sen var de bara att knata upp vid halv nio för att jobba vid 11! Fick gå hem tidigare idag faktiskt, men funderar på att hoppa in och jobba imorn med så att jag tjänar några stålar denna månad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0