Acke & Alcazar

Kryssning var det här ja! Tog inte med mig datorn dit, lika bra så den inte blev snodd. Det var superkul! Träffade sköna lirare, speciellt en som också var med i Rent Hus serien, Acke! Han var ju för skön, vi gick runt och pratade värmländska och låtsades vara något ;D Jag skulle tagit nån bild på han men hade såklart inte kameran i beredskap då vid det tillfället. Danielle försvann så vi trodde hon hoppat av båten. Som tur var hade vi två hytter så jag och Helen fick äran att ta den med fönster. Har inte gillat det förrän nu faktiskt, rätt mysigt. Vi tog massa bilder inte bara med min kamera utan med Danielles också! Vilket är bra för att är man med henne så missar man ju ingenting roligt. Det var något band som spelade, Beautiful day låten..ska lägga in den på bloggen! Aja, den var jättebra iallfall. Sen så kom ju själva Alcazar igår kväll! Så störtskön dom är. Speciellt "Stay the night" låten, den är grym ;) Skulle ta kort med min kamera och filma in när dom stod där och sjöng, men som vanligt så funkar ju inte min kamera så bra :/ Helen som har en kamera på sin telefon som man ju tror ska vara kassare än en digitalkamera, fungerade perfekt. Bättre än min. Det är ju skämmigt ju ;)



 Nu är jag på väg från städningen. Sitter på bussen till Sthlm igen. Det suger ärligt talat att sitta och åka buss när man har bil, men har man inte råd så har man inte ;) Har ju busskort nu så lika bra att utnyttja det istället! Kommer lägga upp lite bilder sen när ja satt in dom på datorn hemma :) Var i Sundbyberg igår också för jag trodde Ola Svensson skulle sjunga men han skulle inte komma förrän på kvällen så jag var bara där en stund i folkmassan sen drog jag iväg till båten.




Kommentarer
Postat av: daniellee

dan maria ja har inte kkunnat läst din bllogg på evigheter :(

2009-06-09 @ 09:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0