Börjar bli sjuk

Tjiingeling! ;) Fick springa in till piercing snubben idag och köpa en piercing eftersom den jag har nu innehåller nickel. Ska koka den när jag kommer hem till morsan och försöka att inte göra mig illa :D Har jobbat hela kvällen, sen när jag precis kom på att jag slutat och trodde jag skulle få gå hem, kom jag ju på att jag har ju städjobbet idag!! Aa, de var bara att kila iväg till det då! Drog på en rem så jag blev klar rätt snabbt. Har tvätt tid imorn bitti kl 07.00!! Lika bra att pallra sig upp i tid liksom :D Sen ska jag, Angelica och Nathalie in till Täby och kika lite! Ska bli kul. Jobba imorn igen ändå tills fredag, lika bra att ligga i så man får pengar. Jag är helt säker på att jag kommer bli sjuk nu också! Har en klump i halsen och har haft de sen igår, imorse då jag vaknade hade ja skitont :/ Någon annan som börjar bli sjuk?
Nånting annat som faktiskt är bra är ju att det har vart lite sol idag! Nej nu måste ja dra till morsan ajöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0