DUNDERFÖRKYLD!

Har tagit ett par bilder på det jag köpte igår. Har lagt upp ett par auktioner på kläder på tradera nu för jag måste ha stålar! ;) Jag har köpt grejerna själv från tradera, det mesta iallafall. Men eftersom jag inte använder det då det mesta är för litet eller för stort så är det lika bra att få stålar för det istället för att känna mig ledsen varje gång jag öppnar garderoben och ser något fint jag inte kan ha :( Haha jaja...Morsan har köpt jordgubbar och ett paraply till mig idag! haha :D vilken blanding.. Bra att ha när jag "måste" gå från parkeringen långt bort då jag parkat min kärra och det regnar. Hoppas jag blir frisk till imorn, skulle jobbat idag men var tvungen att sjukanmäla mig! Har nästan dåligt samvete för att jag inte går till jobbet ändå ,men igår var det nästan för jobbigt, kändes nästan som att jag skulle svimma faktiskt. Har fått träningsvärk i benen fast jag inte ansträngt dom, Antagligen för att jag hade ont i dom hela natten.. Dom har ansträngt sig själva eller nåt :P Kanske drömt att jag sprungit eller nåt :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0