Efter regn kommer solsken

Vilket pissväder hörrni! Fy blää.. Såg att jag inte hade skrivit ett skit sen den 9:e! Helt otroligt vad dagarna rullar på. Har jobbat hela förra veckan + helg. Drog ut på mobergs i fredags då alla andra tog studenten! Kände att nåt kul kunde man ju ha. Så jag, Marina och Jerry drog ut och hade skitskoj :D Hamnade med på en bild där bakgrunden tycks ha suddats ut lite :P Coolish.. Ska jobba hela veckan här förutom lördag söndag, men då har ja ändå städ så då kan man ju ändå säga att ja int är ledig :P Var ledig idag hä rmen sitter just nu på Kullängen och jobbar! Ska snart sluta ändå så lika bra att skriva så jag inte glömmer det sen för då har jag annat att göra. Har typ inte tvättat på evigheter så lika bra att köra ett par maskiner om jag hittar någon tvätt tid imorn. Tappade min navelpiercing för ett par dagar sen. Jagade folk i Norrtälje efter ett smycke, fick låna ett av Kim men sen när jag hade det i en dag började det klia. Nickel!!! Fan jag är ju allergisk. Så det ser värre ut nu än när jag stack igenom en nål för att först få igenom piercingen haha!


Kommentarer
Postat av: N

En riktigt snygging till höger

2009-06-15 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0