En kompis under huven?! great ;)

Hittade en del av ett inlägg om svar på en bilfråga när jag kikade runt på internet.
Har själv lite problem med min kärra att det låter som inåt bängennär jag gasar på för fullt. Vet inte vad det är och ingen annan verkar veta heller.
Tyckte inlägget var så klockrent så var tvungen att ha med det här på bloggen:

                                                                                                           

"Vad jag tycker att du ska göra är att kolla om vinandet kan komma från någon annan del av motorn ex.vis. generatorn som ibland kan vina
rätt mycket när ett lager är på gång. Klart att det är svårt att kolla eftersom det bara hörs när du kör (
du kan ju inte ha en kompis under huven när du är ute och kör)"

                                                                                                         

Tog med en bild på min snygging ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0