Ey whaat!

Tjeeena ;) Kollar in en massa filmer jag vill ha. Funderar på att gå med i en filmklubb eller nåt eftersom när jag laddar ner så tar de så trög tid.. Har inte tid att vänta. Sen gör jag ju inget annat än att ser på film, finns nästan inget bättre! Har jobbat och ska jobba extra ett par timmar imorn med. Först på dagen sen komma tillbaka och jobba igen. Lika bra att tjäna stålar! Var tvungen att göra storstädning när jag kom hem till morsan..Några ungar skrek på mig när jag gick till porten, antagligen dom där snorungarna morsan släpt in i lägenheten och låtit dom rota runt här! Helt otroligt, vad tänkte hon med?! Jaja, ja får säga åt dom när ja ser dom nästa gång. Kan ju sno grejer ta me fan..

Har solat idag. Satt utanför Flygis och där blir de ju stekhett. Har råkat spilla två ggr på mina vita tröjor. En gång cola och andra gången glass.. Typiskt mig jag som inte har tid att tvätta imorn. Hittade föresten en gammal bild på mig och Jenny från Eskilstuna. Tror att denna togs för typ två år sen. Vad annorlunda man kan se ut på sån kort tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0