Grannfejden!?!

Vart klar med städet för typ en halvtimme sen :P Ja gjorde riktigt ordentligt rent! Ringde och frågade Helen hur det gick med hennes hund Gizmo idag, som inte kan vara i hennes lägenhet eftersom han gnäller och ylar för mycket när Helan är borta. Hon behövde ju ha hundvakt idag eftersom hon skulle jobba. Och eftersom stackaren har fått klagomål över att Gizmo låter när han är ensam hemma och grannarna klagar så får kommer hon ju antingen få flytta eller sluta jobba helt enkelt. Folk verkar ju bara sitta hemma hela dagarna och försöka klaga på andra. Andras hobby kanske? Nästan grannfejden detta ;) Hoppas det löser sig för stackars Helen så hon slipper sitta och åka till Rådmansö för att lämna hund varenda dag! Jag menar det var ju därför hon flyttade dit till Grind, för att det ska kosta mindre i bensinstålar fram och tillbaka till Norrtälje som hon alltid åkte förut. Men då blir det väl ändå samma kostnad om hon ska behöva sitta och köra varje gång ut till landet med hund för att ha hundvakt. Attans att jag inte bodde här i Norrtan för då hade jag ju kunnat ta hand om han!! Griniga tanter är inte roligt att ha som grannar.. Morsan verkar ju livrädd själv för sina grannar eftersom hon inte har något ljud på tv:n hemma, men katterna låter och det gör tydligen ingenting ;O haha! Hon blir så nervös att grannarna ska klaga..Man borde flytta ut i skogen så inte en jäkel hör en..

För att helt börja prata om något annat lite roligare har jag fastnat för Håkan Hellström som sagt. Har kollat in lite bra bilder att kanske skaffa en stor plansch och ha som tavla hemma med en ram till? Ta och lyssna lite på Håkan nu ;)


Har kollat in Marilyn Monroe tavla också som är så himla fin men får se! Vad tycker ni, Håkan eller Marilyn? Kommer sluta med båda två kan jag gissa på! Här kommer ett par sköna bilder på Håkan iallfall ;) Vilken tycker ni är bäst? Jag håller mig till den första av alla.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0