Kapellskär

Har suttit konstant framför datorn en timme nu och har fått värk i ryggen haha! Har inte suttit vid datan på jättelänge så jag meckar med alla bilder och så från helgen som gått. Kan inte drömt om bättre helg än denna faktiskt! Var på mobergs igår och det var ett jäkla ös! Helan körde så hon var nykter iaf ;) Även fast ett par stureplanare som hängde i Norrtan försökte hälla i henne champange :P Hade jättekul idag. Var med hela gänget och solade. Brände mig såklart. Men såg till att smörja in mig ordentligt med solkräm, typ 30. Hade tänkt att köpa solskyddsfaktor 50 först ;D haha!! Var på väg till städet jag och Nathalie efter en soldag i Kapellskär, då gick jag rakt in i en grej så det blev ett jätteblåmärke på benet.. Fan vad ont det gjorde. Så gick hädanefter det som en pingvin typ..

Mitt knä ju har svullnat så in i bängen. Men det går att knalla runt iallafall...Känns bara som att jag inte ska anstränga mig för mycket. Det värsta med mig är att ja inte kan sitta still heller..Får se om det går ner annars får jag ringa doktorn imorn. Fast jag hatar att gå dit för att man får bara en kommentar att man inte kan göra nåt sen är det bara att gå hem:P Nej nu låter jag som morsan mig, Miss negativ ;) Är hemma nu och tog med mig Nathalie. Imorn ska vi försöka komma ut med någon båt och pressa :D Även fast jag bränt mig får jag köra på eftersom jag är ledig denna veckan. Och jag lär väl inte komma utomlands heller så thats it! Sola på!


Kommentarer
Postat av: kim

höhö jag våga mig fram på mobergs iaf :)

2009-06-29 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0