Mode?

Vad tycker ni om sånna här sandaler? Jag tycker dom ser förskräckliga ut ärligt talat. De är så platta. Alla verkar tycka att dom e snygga? Man tycker ju oftast allt e fult ett tag tills man ser att alla går runt med det då man ju blir  ju van till slut. Och då är det inga konstigheter att själv sätta på sig ett par likadan pjuck ;D Men usch. Ja kommer ihåg när den här klänningen med hög kjol vart poppis, tyckte det var det fulaste jag nånsin sett. Men köpte sen mig en själv, klockrent det där. Man kan ju undra vad det beror på egentligen?! Faller man för trycket att alla har det eller bara vänjer man sig och blir intalad att det ska vara snyggt? Tänk alla 80-talisters frilla, haha dom tyckte ju säkert det var supersnyggt då, Nu när man tänker efter känner man sig lölig som gått runt med fula kläder och en ful frilla en gång i tiden. Men det blir ju så när allt förändras och det kommer nya grejer. Men dessa kommer jag nog aldrig investera i faktiskt ;)



Jag och Issa var ju i Kista för ett tag sen då vi skulle prova några klänningar och det kom en kille som hängde över en kjol vid vårt provrum. Vi undrade ju såklart va fan det var för någon som ville att vi skulle sätta på oss en sån där ful kjol :P haha. Klockrena var att ja tog precis den här bilden när han kom och kikade in :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0