Snygging där ;)

Vilken klockren midsommar! Har nog aldrig druckit på Midsommar tror jag? Alltid jobbat varendaste år. Jag va i Farsta, hur jag hittade dit vet jag inte, svängde höger vänster och så kom jag fram iallafall. Hälsade på Andreas och hans kompisar. Vet inte hur många shottar det blev men full blev jag iallfall. Jag till och med kravlade mig upp för ett dike in i skogen och skulle kissa, hade inte med mig papper och ändå var jag tvungen, det är emot mina principer alltså. Förstå hur full jag var. haha. Kommer inte ihåg allt. Vaknade upp imorse och mådde inte så bra, inte i halsen heller. Förkylningen sitter i fortfarande! Blev något missförstånd imorse då jag trodde alla hade dragit, så jag åkte hem, men Andreas var ju kvar :P Och jag bara stack, klockrent att jag inte fatta..Så nu blev det helt knasigt.. Ska träffa Issa nu och käka lite, måste bara ta en dusch först. Lyckades få in en jätteschyst bild på mig med peruk och hela köret. Bästa midsommar bilden nånsin! Eller hur? Haha kan man se fulare ut än så här? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

VIlken tussig bild :D

2009-06-20 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0