Ta me fan... jag har bränt mig

Nu har jag bränt mig så in i helvete! Har ont mest i benen. Fattade inte att det kunde ta sig så mycket i solen här i Sverige haha! Ja får stå mitt kasst helt enkelt :P Ser ut som en kräfta! Har svullnat upp i ena knät såg jag nyss, inte konstigt att jag går som ja en jag vet inte vad. Kan inte ens böja mig ner..Hah nog talat om det. Vi hade iallfall trevligt på vår soldag med picknick jag och brudarna. Vi tog med alla tre hundarna och såklart skulle dom hoppa i vattnet och sedan komma upp vid våra handdukar och saker och ruska av sig allt vatten. Man blev skogstokig på dom. VI bara stod där och skrek för jämnan att hundarna skulle lugna ner sig... Tog faktiskt ett dopp jag!


Nu har jag precs jobbat klart på donken, ska iväg till städet om ett tag men är hos Jerry just nu så jag vet inte om jag ska ta och sova en stund. Sov typ 2,5 timme inatt. Vi var på både teatern, trädgårn och Mobergs igår. Vi blev så förbannade när vi kom till mobergs och de inte va en enda kotte där. Dessutom fick vi inte ha tröjor på oss inne.Tydligen ska man väl gå runt neck eller? diskriminerande faktiskt. Vet inte hur det blir ikväll, om de blir utgång med Issa, fast hon ville inte dricka nåt, och jag har ju jobb imorn också. Helen orkade tydligen inte dra ut så jag vet inte alls om det blir nåt för över huvudtaget. Jag känner ju knappt nån heller :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0