Vill åka utomlands!

Ont i skallen nu! Var tvungen att sätta på Håkan musik direkt för att lindra värken. Har jämt ont på vänster sida, hur det nu kommer sig?! Har haft en plötsligt skärande känsla vid hjärtat flera dagar i rad också.undrar vad fan det kan vara. Har säkert åkt på hjärtsäcksinflammation eller nåt liknande...Eftersom jag fortfarande är sjuk och ensvisas med att ändå köra på så förvånar det mig inte att jag aldrig bir frisk eftersom jag inte hinner vila :P Kan ju inte sitta still.

Har jobbat typ halva dagen först sen en halv dag till idag :P haha hur det låter. Åkte och käkade pizza med Jerry, hans morsa och Rasmus. Köpte med mig donken käk också nyss, sitter hos Jerry nu. Skulle ha skickat iväg ett paket för en vecka sen. En klänning i som jag köpt på tradera. Eftersom jag fick fel storlek så måste jag skicka tillbaka den jag fick först och få den rätta storleken tillbaka. Jäkla meckt med andra ord! Sen har jag köpt Paris doft Can can, den luktar ju himmelskt gott!

Har bokat in en soldag på fredag med Helan!
., Var inne på resebryån idag, försökte hitta en sista minuten resa nånstans. Vill helst åka till Cypern men de är så himla dyrt för en veckas resa, typ 6500 spänn! Nej de är det inte värt...I helgen ska ju bruttorna gå ut för en gångs skull men jag ska ju arbeta så jag kan ju inte ha nå skoj jag! Om inte på fredag men då kunde inte Issa, hon skulle va hundvakt. Så då får det bli jag och frugan! Kände för att åka på kryssning igår, var så sugen på´t. Vill bara hitta på massa roliga saker, typ åka genom sverige! Ska bara jobba på lördag och söndag sen är jag ledig en vecka!

Tog en fin bild när jag åkte mitt i natten igår ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0