20 plogare, kryssning och gud vet allt!

Har ni tänkt på vad ruskigt väder ute kan göra?! Typ tjugo plogare ute i stan genom bilresan hem från jobbet till busstation ungefär. Helt otroligt. Min bil var täckt av snö imorse så jag såg knappt åt höger eller vänster, vevade ner rutan och såg att snön fastnade och inte drog bort så var lika bra att veva upp rutan igen! På jobbet kom Helan förbi på en kaffe och tog lite disskusioner om allt. Vi funderade på att ta en kryssning den 27:e Mars till Åbo med Silja Galaxy, men det var fullbokat. Lördagen, dagen efter var tydligen en specialkryssning så den skulle kosta minst 3000 spänn att åka, så NEEJ! Hörde efter den 3:e April istället och då fanns det ytterst få platser kvar =) Hörde efter med Isabelle om hon skulle med då. Hon sa att hon åker i vilket fall som helst även om inte alla ska med, helt inställd! Bra det för då bokar vi in säger jag ;D Om någon har lust att söka jobb på Sushi så kör på, vi söker nämligen folk dit på helger här framöver!!

Många kategorier som jag har att snacka om, hela mitt huvud bara sprängs och tangenterna går i ett här nu ;D Rent Hus hörde av sig och såklart har jag alltid mobilen avstängd :/ Men fick till slut tag på dom och inspelningen börjar den 14:e April! Så nu är det klart!!

Känns så skönt att ha gjort allt på städet förutom att skura golvet =) Så ska snart åka och göra det! Kim skulle komma förbi och hämta sin Mp3 som hon glömde här för någon dag sen.. Den som jag satt och pillrade på när jag var på jobbet, tog upp alla knutar ur hörlurarna, haha ;D

Fick hem en klänning idag från Tradera... såklart! ;) Den var supersnygg på faktiskt. Får se om jag tar någon bild på den senare. Har fått hem två plagg från två olika personer som sålt klädesplagg via tradera som ej verkar ha tvättat grejerna innan de skickar iväg dom S: Blöää.. Jag måste tvätta denna klänningen nu eftersom den luktar attans äcklig rök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0