Biltema

Idag vart det Uppsala och en sväng in på Biltema med Rolf Larsson! haha, han kan ju det här med bilar han =) Vi körde först in hans garage för att kolla bromsskivorna eftersom dom var slut :/ Men va fan, det är ju rost i hela skiten! Typiskt att det ska hända nu när jag fått den precis lagad för ca 4 lökar! Får lägga ut ytterligare 1000 spänn på bromsskivor, styrled, bromsbelägg och blinkers lampor! Sen får ja hoppas att det går att, lyssna nu: "dra åt" haha handbromsen så den kan börja funka också, så man inte behöver köpa fler delar till den också ;D Vi tog en burgare på Max när vi ändå var där. Imorgon blir det jobb! Funderar på att åka och städa idag så jag hat gjort tills imorn. Vore en bra idé kanske?! Har lagt upp fler annonser både på tradera och stylesearch så det blir nåt av dessa kläder jag inte använder! Angående kryssningen så har inte Isabelle bokat så jag får väl görat själv då...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0