Görla tippen

Var precis på städet, det gick otroligt snabbt även fast jag inte skyndade mig det minsta och jag gjorde det väldigt noggrant denna gång.. Skönt det så slipper jag göra så mycket nästa gång. Ska börja jobba halvdagar nu från och med imorn! Jätteskönt ;) Så får man sov morgon ibland och slipper stå hela dagarna och slita! Fick nåt ryck idag på jobbet så jag började röja och ha mig så det såg alldeles tomt ut. Ska till Görla-tippen imorn och slänga massa kartonger från jobbet som inte en enda jäkel gör! Lika bra att göra det själv! Alltid när jag kommer dit med mina kartonger från jobbet så står gubbarna där och glor vad fan jag håller på med. Som att dom ska ha koll på mig att jag inte slänger i fel container ;O Kartonger är väl brännbart, jag är inte blåst  ;D

På fredag har jag tagit tjänsteledigt :P nääärå, jag har bytt med en tjej som kan jobba istället för mig, så jag kan fixa allt möjligt med sprit till kvällen då det såklart blir Mobergs, och gå till salongen och fixa mina ögonbryn och allt sånt ;) Imorn bitti ska jag åka till Rolf för att jag måste lämna bilen då han och Arne samt Kalle kan hjälpa mig laga skiten! Jag ska jobba hela dagen tills tre. Jättehyggligt av dom! Funderar på att köpa någon liten present till Rolf som ställt upp så mycket! Han är verkligen världens snällaste alltså. Kommer och hämtar mig när jag egentligen borde ringa bärgningsbilen för att hämta biljäkeln då den gått sönder. Åker och köper bildelar och meckar ihop det tills skiten funkar. Han tar alltid sig tid att hjälpa mig också. Även fast han kanske planerat annat, stackarn! Lånar ut pengar och så vidare..

Rent Hus ringer nu varje dag typ och idag undrade dem över morsans katter. Jag sa att jag får försöka fixa nånstans dom kan vara så länge medan dom gör iordning. Helan skulle ju ej flytta förrän om en månad så katterna kan ju inte va där. Och Fräs lär bli tokig ifall jag kommer hit med tre katter haha! Nej nu ska jag värma på en pizza till mig och Jerry <3
Va tycker ni om dom här? Riktigt snygga i rosa, funderar starkt på att köpa dom eller så såg jag på Gina att dom också har rosa leggings, fast lite ljusare...


P.S Jag gjorde chokladkakan inatt eftersom det aldrig blev av i förrigår haha ;) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0