Kollat på lägenheter

Har precis vart och ätit pizza med Jerry och hans pappa. Fast jag tog tacotallrik =) mm jättegott ;D Ringde A-kassan och ska få hem blanketter så jag kan gå med, bäst att va medlem ifall man blir arbetslös om nåt halvår. Vi kikade in två lägenheter också, varav en i vigelsjö och den andra precis vid Esplanaden, bredvid pizzerian, den va inte så fräsch bara :/ Men går väl att rusta upp! Men som sagt så känner man ju när man kommer in i lägenheterna vilken som känns bäst. Visserligen var vigelsjö lite långt bort om vi ska till Mobergs så då önskar man väl att man bodde vid esplanaden haha ;) Men man överväger hellre till en uteplats så man kan grilla på sommaren och sola ;) Eller?! Haha
Nu har jag iallfall bokat kryssning efter allt om och men. Det blev till slut en B-hytt den 3:e April en fredag! Ska bli riktigt skoj detta, har sett fram emot det här för länge! ;D Hittade denna gamla bild från en av våra kryssningar!




Kommentarer
Postat av: Zatu*

Inte fått något mail. Jag skickar alltid i vanliga påsar tex gina, hm, m.m påsar.Det kan du se om du går tillbaka i mina tidigare inlägg då jag tatt bilder på paket ibland. Köper aldrig vadderade kuvert. Köper frimärken och klistrar på. Min vän postade dessa som sagt då jag var sjuk och ingen aning vart hon postade dom. Dom är ganska "tunna" i sidled så därav går dom in annars skulle hon ju lämnat dom till ett postkontor såklart.

2009-03-19 @ 14:34:34
URL: http://zatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0