"Nää men jag kör på ja"

Nu är det klart, jag kör på imorn! Va för kul, jag sa till han på jobbet att jag kör på!! Haha, "näää meen du jag kör på ja" ;) Klockrent! Hade jättegärna velat jobba på andra jobbet men de sket sig såklart, för en gångs skull när dom ringer därifrån :/ Jaja, jag tjänar mer om ja jobbar på Sushi hela dagen istället. Sen måste jag åka till tippen med massa kartonger också! Det var ju schyst att höra iallfall att man var bussig och ställde upp på att arbeta imorn, jag menar jag som är så eftertraktad i jobb ;) haha. Hade tänkt att umgås med lite folk imorn men de får jag boka av..Skulle åka och hälsat på Elin imorn egentligen på Havspiren eftersom jag tänkt söka jobb där men nu får jag avboka detta också.. Fan då! Får dra dit i helgen.. Sen ringde Kim och frågade om jag kunde skjutsa henne till en människa för att hon skulle köpa en tavla i Solbacka nånstans :S Ja arbetar ju hela dagen men ananrs får jag tat på natten då ;) haha, nej de kan ja inte göra :P.. Har städ imorn och jobbar sedan hela fredagen lååång igen! Känns som att jag bara jobbar men inte får nå cash? :O hmm. vet ej hur detta ska gå alltså.. Man kan ju inte va pank hela månan heller..

Skickade nyss ett meddelande till städet och frågade om ledighet i en vecka, fr 14:e April när morsan ska vara med i Rent Hus. Klockrent att jag jobbar med städ och att jag nu kontaktar henne för att få vara ledig en vecka för att få städa hos morsan ;D haha. Jag skrev också att det var lika bra att jag hör av mig i tid och om det gick bra, har ej fått svar ännu.

Dessa snygga pjucks köpte jag av en tjej som skickade iväg dom på posten för ett par veckor sedan. Nu har dom inte kommit än och jag som verkligen har sett fram emot dom också :/ De verkar ha kommit bort på posten :'( Känner mig rätt pank nu efter att ha pröjsat rätt mycket och att dom försvann. Får höra efter med posten imorn men de lär ju inte veta nåt :/ Faan säger jag bara. Jag tänkte först ta ett par från tradera men fick dessa lite billigare, inte mycket men jag tyckte dom var snyggare så jag körde påt. Skulle nästan ha tagit dom andra :( Har så länge velat ha rosa pjuck alltså.. Hoppas att dom kommer fram snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0