Skorna

Har precis vart och kollat på sista lägenheten det var visning på. Jag tyckte ärligt att den första vi såg var fräschast! Men sen vet man ju aldrig om någon budar högre liksom :/ Kom precis hem från städet och en runda på Mc Donald´s då Jerry och jag samt hans mamma tog en burgare. :D Har ringt till posten nu angående mina förscunna skor och eftersom jag ej visste vad skorna va förpackad i eller vart den sändes ifrån så va de ju lite svårare. Har ingen aning om nåt. men dom skulel göra allt dom kunde för att hitta den. Paket som kommit fel eller gått sänder sa hon att dom kommer alltid till deras avdelning i Jönköping. Så hoppas att dom hittar skorna där. Jag beskrev tydligt att dem var rosa pumps och skickad i en påse. Vad för påse vet jag inte men med frimärken på. Hon på posten tyckte att det var skumt att en påse kostade 77 kr i frakt. Hm.. Faktiskt.. :S Hittade en schyst gammal bild som vi tog för ca 2 år sen på Linda, Danielle, mig och Emma på ett hörn :D Jag tror det var Nettan som fotade ;)
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0