Spårlöst

Tittade nyss på TV4:s program spårlöst, gick inte att inte fälla en tår alltså. Tragiskt men sen till slut blev allting så bra. Var det någon mer än jag som såg det? Så himla skönt det måste kännas för dom alltså att hittat deras släktingar, även om deras föräldrar inte levde längre så hittade dom ändå sin syster och mormor & morfar :D Man tänker sig själv om man skulle hitta sin egen släkt nu bara för att jag såg på det där. Var tvungen att skriva på chatten på www.tv4.se sen när programmet slutade. Såg dessutom reklam att Rent Hus börjar den 18:e Mars på TV4!! Spännande..Ska åka och städa nu ett tag så jag har det gjort, även om jag inte har det förrän imorgon egentligen.


Kommentarer
Postat av: Helen

jag är på span =)

2009-03-10 @ 12:11:00
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0