Tvättat 4 maskiner !

Igår vart det sent, vaknade bara för en stund sen! Jag har så mycket att göra idag så jag snart får paniik..Hade jättemysigt igår med min Jerry, Vi gick till På G och käkade lite middag runt 20. tiden... Träffade Helans farsa Börje samt Eddy också, de satt bordet bredvid och käkade dom med! Nu har jag satt på den fjärde tvättmaskinen för i helgen, har inte tvättat på länge så det var nog dags nu haha! Idag måste jag åka till städjobbet vilket brukar ta ca 2,5 timme att blir klar där, kolla upp fraktkostnad på två par byxor jag sålt på tradera och sedan fika med Helan, hon har ej hört av sig ännu så jag tippar på att hon är i sin kåk och målar och har sig..

Imorgon blir det avfärd tidigt som attan till Stockholm! Ska på gruppaudition på Gröna Lund eftersom jag sökte jobb där för längesen! Ska bli skoj men kl 9.00 på morgonen är lite för tidigt. Då tänkte jag att jag kan lika gärna svänga förbi Täby Centrum för att köpa min foundation på make up store, har väntat så länge på att köpa den, typ tre månader :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0