VIPER ROOM

Oj herrans vilket äventyr! Jag gjorde iallfall något till slut igår, vart lite stressigt men gick fint ändå =) Åkte in på stört igår med Elin till Stockholm och drog en svängrunt till Viper Room! Det jag hatade var tre tjejer som gick och viskade när jag och Elin kom gåendes precis bredvid dom vid Viper..Verkligen påpekar och så kollar alla, något jag tycker verkligen är så omoget, töntigt och bara helt onödigt att bry sig om.. Så jag bara glodde tillbaks på dom och sa inte ett skit, lika bra det! Vi hittade förstås karlarna där på Viper och hoppades att dom inte skulle bli allt för arga på oss ;) Men jag tycker det gick bra ändå till slut! Så nu har jag precis kommit hem för två timmar sen och måste kila iväg till städet. Vi förfestade hos morsan min i allt stök och sen så drog vi iväg när kl blev runt halv ett. Vi kom nog inte fram förrän vid halv två kan jag tippa på! Men tyckte att det var skoj ändå ! Träffade någon lirare som är med på kortet här nedan, vet inte vart han kom ifrån men han letade efter sin kompis och jag hängde på. Jag tror jag sa minst 26 gånger till folk att inte peta igår!!  Haha! För kul.. Käkade på Mc Donald´s på vägen hem i Hägernäs med söte Jerry. Eftersom jag sov i Vallentuna fick vi ju åka till morsan först och hämta bilen, jäkla meckt att köra fram och tillbaks  ;D Det var iallafall värt det ;)


Kommentarer
Postat av: Helen

har du clipsen i där?

sa nej till städningen på mandys säd HB

2009-03-10 @ 12:41:03
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0