Woooork

Today was a lot of woooork woooork... Kom nyss hem från städet och fick äntligen ladda upp mina videos och bilder som inte gick igår ;P Det tog knappt en timme på städet för att jag la på ett sånt kål! Imorn ska ja upp tidigt också, mäklaren kommer vid tio så jag går nog upp vid nio tiden, fick min snygga body hem idag med! den var superläcker, synd bara att jag var så lång i överkroppen för just den men den funkar galant! ;) Nu måste, jag menar verkligen MÅSTE JAG städa ur min garderob innan jag blir galeeen! Någon känner säkert igen sig tror jag?! ;) Man hittar inte ett skit och allt ligger huller om buller, mitt ligger just nu på golvet i en stor hög eftersom jag skulle göra iordning det häromdan men orkade inte, lika bra att ta det nu så det blir gjort, måste ändå ha tagit bort det tills mäklaren kommer. Sen ska jag och Jerry kolla film och käka nudlar!! :D No more tradera för mig på ett tag nu!! Haha, om jag lyckas... Har dessutom bara druckit en coca-cola idag! ;D Känner mig duktig eftersom man blir så beroende...


Natti natti // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0