Cypern 2009?

Blev en Norrätlje resa idag ändå för att jag var tvungen att städa :/ Jag, morsan och Danielle åkte en sväng till Solna Centrum till Signalisten för att fixa det där med parkeringsplatsen. Och jag blev tokig! Vi skulle ju åka till nåt annat ställe, de va ju inte rätt! Så det var bara att vända och åka tillbaka imorn istället. Dessutom hade de stängt efter kl. 12. Det sa hon inte något om när jag ringde till dom.. Man blir ju tokig alltså. Hälsade på gamla jobbet nere på lilla torget  för ett tag sen och tog en glass! Så tänkte jag hoppa in och extra jobba där på torsdag och fredag. Lika bra när jag ändå bara sitter hemma liksom :D Får inte tag i Issa heller hon jobbar till 21 men hon verkar lägga på när ja ringer?! hm..skumt..

Längtar utomlands! Någon som vet nåt supermysigt partyställe att åka till? :O Cypern är ju min favvo men ja vet inte, känns som om att jag vill åka dit igen alltså ;) Så mkt minnen och roligt man gjort och nu kan jag ju vart allt ligger och sådär. Vet inte ens om någon kan följa med mig heller eftersom ingen har knappt råd ) haha. Jag brukar säga att jag tar mig råd ja ;)  Morsan som vanligt den duktiga fotografen här på bilden som hon tog på mig och Danielle idag <3 Vet inte vad ja ska göra ikväll ??!! Ingen som vill göra nåt?


Kommentarer
Postat av: danielle

HAHA bilden vart juh så bra ;:D . vi får ta och ses snart igen , inte att de var allt för länge sen men endå :D KRAMBANAN MARIUS

2009-05-20 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0