Förbannat otrevlig människa

Kan man bli mer irreterad på otrevliga och tjuriga människor? Nej! Fy sjutton vad arg jag blir. Försöker ringa runt om att få en boendeparkering i närheten av mamma men så är tanten otrevlig i telefon och säger att det vet man inte ens om det finns i mitt område? Men herregud hon har ju inte ens frågat vart jag bor eller vad jag har för person nummer! Usch vad trött jag blir på sånna människor. Sen hade jag ingen skrivare heller så kunde inte skicka en ansökan genom papper. Frågade då om dom kunde skicka papper hem till mig. Då vart hon jättegrinig på mig som om det skulle vara ett jätteproblem för henne att fixa detta. :/ Jaja, varmt och sol är det iallfall och vi är med på tv ikväll så inget tjureri nu ;) Visst va de en cool bild jag tog igår?


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-05-20 @ 11:47:51
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: danielle

HAHA precis dags att sluta tjura och bara att lägga i gasen i botten , eller vad vare du kom på och säga förut haha :D

2009-05-20 @ 13:08:01
Postat av: degen

Har du pojkvän??

2009-05-20 @ 20:53:47
Postat av: marius

Självklart! haha :P

2009-05-20 @ 21:00:50
URL: http://miamango.blogg.se/
Postat av: zazze

jag såg dig på rent hus på tv tror jag? elr e jag helt fel ute kanske..du va lik hon iaf =P

2009-05-20 @ 21:02:19
URL: http://sv.netlog.com/zazzez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0