Kryssning 6/6-09

Go´ morrn!
Uppe med tuppen ja minsann! Knatade upp redan vid sex tiden imorse för att flytta bilen.  Kan ju int somna om sen men det var svårt att gå upp faktikst :P Hade planerat städdag med morsan  idag så ja det var ju lika bra att börja tänkte jag medans Danielle och morsan sov. Katterna smet in i köket hela tiden, dom som inte kommer överens med varann ;D Så det var ett jäkla spring däremellan med katter hit och dit. Har redan hunnit städa det mesta. Fast har inte börjat dammsuga. Vill ju helst inte göra det när folk sover. Jag prasslade väl så mycket med disken imorse så morsan vaknade!! Lika bra så nu har jag tjatat på henne att ringa till signalisten som har hand om parkeringen jag skulle få så jag slipper stå och betala typ 40 spänn per dag för att få plats :/ Ska boka tvätt tid också!

Jobbade igår kväll från typ halv fem till halv elva på Kullängen så lite cash håvade man ju in ;) Ska vara ledig idag men har tagit på mig att jobba extra nu på torsdag och fredag. Imorn är vi ju med i Rent Hus så då ska jag skynda mig till morsan här, fick tom sluta en timme tidigare så snällt!.... Känner mig festsugen nu, ingen snäll nisse som vill gå ut med lilla mig på fredag? Var ett tag sen! =)

Har tagit mig i kragen och bokat en kryssning, som jag fick gratis för att det tog så lång tid att få sitt medlemskort! Helan har fortfarande inte fått sitt kort efter typ 3 år ;) haha stackarn, hon får ringa och klaga så kanske hon får en lyxsvit till os istället ;) Issa kunde följa med men såklart bokade vi typ sista hytten och det var bara två bäddar så man blir ju galen ibland när människor ändå kan för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0