Örebro

De va så längesen jag för överhuvudtaget hade tid att skriva på bloggen men hittade en lucka. Inte haft lusten heller konstigt nog. SItter fast mellan olika jobb och vet varken ut eller in så jag kände för att åka på äventyr.... till Örebro, eller Kumla rättare sagt! Likförbannat alltså va de lika bra att köra på! Gasade på så jag skulle komma fram nån gång...

Ska åka hem imorn och fick som tur va ledigt från jobbet tom torsdag. Flyttade ju in i nya lägenheten men flyttade ut ur den lika snabbt så nu har jag bosatt mig hos morsan min i Stockholm =) Det var ju typiskt att jag fick jobb på Gröna Lund men tyckte det var så långt att åka så jag sket i det. Så nu när jag väl bor där så hade det ju vart perfekt.. Men men så kan det gå..

Sitter här nu i min ensamhet och ska nog bege mig ut på upptäcksfärd, hittar inte här i krokarna direkt men får försöka. Var föresten på 360 i Stockholm med Issa i fredags och i lördags var vi utanför nån krog och jag kom såklart inte in :P Fråga mig inte varför men antagligen för att jag såg för onykter ut.. Däremot ramlade någon annan människa på trottoaren bredvid oss och kom in ändå..typiskt.. Nej nu ska jag göra mig i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0