Snubben på parkeringen

Haha nu måste jag bara berätta detta! Igår när jag var hos Isabelle parkerade jag bilen då någon snubbe på 25 bast och heter Andreas i Täby hade sett mig och kollat upp mitt nr via vägverket på mitt registreringsnr på bilen :O Sen satt han och sms:ade typ hela tiden och jösses..aa..han ger sig inte fortfarande haha! Tycker det är för kul :P Har sovit hos Isabelle inatt och vi såg film tills typ tre då Issa somnade ;D Vaknade inte förrän nu faktiskt. Vi irrade runt i stan igår kväll som vanligt och rätt mycket folk var ute. Vi tänkte varför går vi inte ut, de e ju för sjutton gubbar kristihimmelfärd idag. Så alla e ju lediga! Sen satt vi där som två fjån i bilen och körde runt ;) Issa såg en snygg polis som stod vid vägkanten och stoppade bilar, vi hade tänkt stanna och fråga varför han inte stoppade oss så issa fick lite ögongodis att titta på ! Vad människor hört av sig sedan igår då vi var med i Rent hus, skitkul att ni har gjort det! Så synd att min dator är så seg annars hade jag själv tittat på tv4anytime då man kan se programmet gratis :D Nu har jag spanat in en riktig snygging här va ;P Men tänker inte avslöja vem de är! Kan inte sluta tänka på detta med Bengt igår på Tv:n!! Haha vi knatade ju in till Bengt igår kväll jag och Issa sen tjatade jag in morsan :P Så hon satt där och tog en cigg med Bengt i soffan. Klockrent alltså. Sen har Bengt vart hygglig och lånat ut sin parkering till mig när han är på jobbet :D Jättesnällt av honom.

Kolla in denna skylten som jag hitta i Solna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0