Toxic

Oj oj oj! vad kul vi hade igår jag och Isabelle :) Vi gick till Toxic! Det var ett jäkla ös faktiskt ;) Men mest småttingar som går ut nuförtiden, eller så är det jag som börjar bli gammal haha! Issa vandrade runt med ett par karlar och dom virrade bort sig inne i stan, jag och David stod och väntade jättelänge på issa och karlarna men dom kom aldrig :P Då hade dom gått höger nånstans på vägen så dom hade kommit jättelångt bort!

Davids kompisar skulle gå in på Mc Dolnalds då vi satte oss utanför och väntade, kollade på två duvor som pickade i marken. Jättekul :P Efter en kvart hade vi tröttnat och ringde upp dom då hade fanskapen tagit en taxi och var vid medborgarplatsen. Och så satt vi där som tre idioter och väntade! ;) haha...Ringde mamma mitt i natten också för mina fötter tog kol på mig så hon var snäll och kom med ett par skor! Inte vilka skor som helst utan foppa tofflor som jag knatade runt med här i Bergshamra haha ;).Idag ska jag jobba iallafall och tänker ta bilen in jag orkar inte ta bussen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0