Löning

Jaha ja! Nu är jag rätt pigg för att ha gått upp i tid tre dagar i rad och lagt mig vid tre snåret varje natt haha! Tredje dagen på donken idag sen jobbar ja inte förrän på söndag. Men ja jobbar ju på Kullängen imorn ett par timmar, skönt att få in lite extra stålar liksom. Har lånats Bengts parkeringsplats nu idag, så slipper ja pröjsa parkering på dagarna. På helgen står man ju gratis. Det kommer nog inte bli någon utgång eftersom jag slutar 23.30.. Ska försöka byta bort tiden mot någon som vill jobba mitt pass men inte troligt nu är det är löning :P Morsan gick precis och handlade, fick henne att köpa bregott och en cola ; Dagen är räddad..Morsan har ju bara bordsmargaring och det fastnar ju i munnen när man käkar det, blä! Danielle ska åka med eckerölinjen idag, hoppas hon får det trevligt! Imorn kommer Marina till Sthlm så ska vi gå ut och parta :D Nej nu blir det käk, måste göra matlåda också. Känner mig duktig som en gammal husmor som står och gör matlåda ;D Dom här bilderna fick jag till häromdagen. Ser för härliga ut! Verkligen sommarkänsla..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0