Drag me to hell

Jag känner att veckorna bara rullar på hela tiden och helgen närmar sig då jag bara sitter hemma och inte gör ett skit. Ska ta och göra ett fotbad om ett tag :) Imorn ska jag ha ansiktsmålningen på jobbet. Ska bli skoj, fast jag inte är någon speciell expert på att måla. haha. Jag hann faktiskt måla en gång idag. Blev väl rätt hyffsat för att vara första gången. Skjutsade hem Emma och råkade glömma att svänga av där hon bodde, vi hade väl en djup disskusion :P Imorn blir det en sväng till Rolf för att slänga på vinterdäcken!

Har hyrt en film ikväll, Drag me to hell. Får se om den är någe bra att se på. Nån som sett den? Steker på lite kyckling och pommes eftersom jag inte käkat nåt idag. Egentligen skulle vi ta Kina restaurang men det blev inte av. Nu blire film ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0