I´M BACK!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev, känner nästan att det kliar i fingrarna på mig för att jag har så mycket att skriva. Min tröga dator var ju inne på lagning sedan en månad tillbaks typ då den helt plötsligt en morgon hade cpat sig.. Så nu är den äntligen i funktion igen! :) dock har alla mina bilder, musik, videos, allt har försvunnit. Det enda jag har är min mp3 och min kamera att hämta gamla bilder från. Synd att sommaren bara försvann ur minnet från min dator. Får köpa en extern hårddisk så jag kan spara mina bilder osv i framtiden.

Har inte vart ute på ett tag utan stannat hemma och ugglat. Tänkte gå ut igår men insåg att jag till slut inte orkade och det blev för sent. Ska ju jobba ikväll här. Om jag ska vara ärlig så kommer jag knappt ihåg vad jag gjort på senaste tiden eftersom jag inte uppdaterat bloggen. Mitt minne är inte det bästa. Idag har jag iallafall nästintill fått bensinstopp. Jag hackade fram bilen till preem då jag inte haft en tanke på att åka oh tanka bilen. haha. Har blivit av med båda städjobben nu också :/ Det enda positiva är väl att jag iallafall blev "månadens medarbetare"..:D Man måste ju få skryta lite! Kan garantera både för mitt bästa och kanske någon/några som läser, att om min dator inte pajjar igen så kommer jag garanterat skriva fler inlägg de framkommande veckorna :D

Nästa helg ska det bli röj iallafall! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0