Sista novemberdagen

Så har jag jobbat sista dagen på månaden. Har vart jätteinne på att köpa skridskor så ska fråga Helen och ungarna nu om ingen har lust att hänga på och köpa ett par! Kanske Emma och hennes ungar har lust att dra en sväng på skrillorna??!! Snart börjar December också, men inte nån snö :( Jag vill sälja min canada goose jacka och köpa en ny, en svart istället för den röda jag har. Man tröttnar ju lätt på färger. Har nog inte haft en svart vinterjacka på åratal. Ingen som vet någon fin? Vill ju gärna ha äkta päls. Känner att det är liksom jag :P

Eftersom jag inte har gjort något speciellt roligt på en månad tänkte jag dra ut med Sofie i helgen. Ingen som ska med? Det var så längesen känner jag.. Sen ska jag och Helen ta och åka till Ikea och Sthlm för att julhandla! Ska bli skoj, dock har jag inte mycke av lönen kvar :P haha men behöver inte köpa så mycket mer denna månaden.. Är mycket för att spara nu också så jag kan köpa de jag verkligen behöver. Och eftersom jag måste besikta bilen snart och betala fordonsskatten så drar det ju iväg. Har inte ens råd ännu att laga skiten. Det dånar ju utav bara fan om bilen när man kommer upp i 50 km/h..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0