TANKAR & ORD

Hm, är de nu jag ska skriva vad jag gått runt och besvärat mig över hela dagen? Neeej, de får stanna i min skalle för stunden. Alla mina tankar går till slut till Börje, till alla hans anhöriga som sörjer och har en svår tid. Det är överkligt fortfaranade, knappt att jag ens förstått att han verkligen är borta för alltid. Det kommer upp ord och tankar i mitt huvud att... tänk om jag kunde förutse vad som skulle hända? Skulle jag försöka förhindra allt ont, eller bara låta det ske? Vad tror ni? Hur skulle ni göra?

Har jobbat hela dagen och ska jobba både lörd, sön. Dock bara 7 timmar. Hade tvättid nu på kvällen, men hinner knappt ens tvätta allt, om ens allt hunnit tvätta, tvättstugan stängs ju kl 22.00. Så jag bokade in imorn 12-17. dock jobbar jag till 15.00 så får skynda mig hem. Ska se till att ringa Rolf också så jag kan få hjälp med vinterdäcken som ska vara på senast måndag! Ni andra har säkert redan era på. Jag är som vanligt ute i sista sekunden med sånt :P

Kikar på idol just nu och enligt mig tycker jag att TOVE ska vinna! Mariette två och Erik trea ;) Har ändrat mig ett par ggr på senaste tiden.

Saknar sommaren :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0