Datorn har craschat

Min dator har pajjat! Förbannat ! Så de är ju därför jag inte kunnat skriva nånting alls på flera dagar.. :/ Får nästintill panik.. Jobbade i helgen, men var ute med sofie och lianda samt nettan i lördags. käkade middag hos Lianda först. Himla trevligt och gott. Nettan kom efter lite grann när vi gick till mobergs men kom in sen iaf.. träffade Lennart och Conny med! Tänk att man alltid halkar fram på samma ställe som dom. Hade rätt kul, blev lite dragen iaf :p det är ju huvudsaken. Nu har jag precis kommit från jobbet och får vara ledigimorn,skönt! Så jag ska ta till att gå in på elgiganten i norrtälje och fråga om jag kan lämna in datorn där. Men alla försäkringspapper på den har jag hos morsan :p haha typiskt.. Jaja, e ashungrig nu! Ska käka bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0