Kortslutning

Mitt internet har inte vart de snabbaste de senaste dagarna :P Har vart så segt att ja knappt kommit in på bloggen! Ska åka med Helen in till Stockholm idag. Vi ska kika in den där telefonen jag tänkte köpa, sen åka till morsan och hämta lite post. Var och käkade med Nathalie i förrigår! rätt trevligt faktiskt. vi va På G. Sen fick stackarn sitta och vänta i 50 min då vi tog fel på tiden med bussarna ;) Smart! Ska åka och kolla på en lägenhet på Domherren idag, en snubbe ringde då jag satt in en annons i tidningen. Får se om det är nåt! Är ledig rätt många dagar denna veckan, ledig tre helger på raken också men funderar på att hoppa in extra här nån dag, fan man går ju back på ob på annars.. Ska göra mig iordning nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0