Sovit all day long

Hann inte gå någonstans idag typ ;) Jag sov heeela dagen alltså. Fram tills kl var fem, vaknade ju emellanåt men somnade om. hehe. Behövdes lite sova idag tror jag. Träffade Helen en snabbis nyss, hon klurade ut att min locktång och mitt nya löshår låg i hennes bil, så jag hämtade upp det. Knasigt ställe kanske men men. Sen var jag på städningen och gjorde verkligen ordentligt så jag slipper det nästa gång! Har tagit in fotbadet nu också ;) Så får se om det blir lite pyssel med fossingarna. Ska göra en jäkla massa imorn så får ta till att gå och lägga mig nu. Jag och Jerry handlade på kvällen och sen åkte jag till städningen direkt så det belv ingen midda, bara en snabb burgare nere vid willys ;) Så nu blir det tacos igen! Var ju hos Rolf för en vecka sen drygt, han har ju skaffat en schyst badtunna! Här kommer lite bilder :P
Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0