Bjöd taxi gutten på morötter


Då var denna helgen över! Det vart en blandning av roligheter! Hemmakväll, utekväll samt en sväng till Täby idag med Anett och Helen. Brukar inte hitta så mycket bra saker, blivit lite kräsen kanske?! En superfin jeansjacka hittade jag iallafall. Gick in i minst fem skobutiker, men hittade inte ett endaste par som jag ville ha! Jahapp, blir nog dom där jättebootsen iaf då, sånna där uggs, rätt sköna att gå i och lätta, men börjar det regna får man ta nåt annat. De skorna ja knatar runt i nu är ju hål i :P Man tager vad man haver! Den där telefonen som jag nu kikat på finns inte annat än att köpa på nätet och alla säger ju att den är så dålig. Så jag undrar om ja inte ska ta en touchscreen mobil istället? Jag håller på att kika nu på nätet. Jag som slänger mobiler hit och dit när jag får chansen kan ju inte ha en sån bjässe för flera lök. Neeej de får bli någe biligare. Nån som kan rekommendera nåt för en gångs skull och svara på min fråga ?! :D

 


Kommentarer
Postat av: Johan

hej såg just dej på tv idag såg hela programet av rent hus skit gullig du är haha :D

2009-09-29 @ 17:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0