Rättegång imorn

Är lite spänd inför morgondagen faktiskt, men det ska nog gå bra. Pratade me advokaten nyss. Har massor att göra dessutom idag så får sätta fart. Tog en lång sovmorgon. Kändes skönt! Vaknade dock upp alldeles svullen i fejjset för att vi inte haft fläkten på inatt :P Så inte så konstigt att jag vaknade så sent när det är så varmt här inne. Har funderat över att skaffa en ny telefon Ska nog köpa en billig liten hyffsad mobil. Tänkte på Sony Ericsson W890i. Är det något att ha? Jag har ju tappat sim kortet och vill ha kontantkortstelefon eftersom jag känt mig grundlurad av dessa abonnemang jag fått innan och vart tvungen att betala flera hundra spänn i månaden i två års tid.. Nej inget för mig det inte. Bättre att ej vara bunden enligt mig! Morsan dock har väl sisådär 3 abonnemang ;D Haha hon som knappt ringer någon + har hemtelefon. Ja men men! Får väl se ifall jag hittar någon bra mobil. Måste ju ha en snart iallafall eftersom folk inte får tag på mig då jag lånar morsans ena lur nu med hennes nr. Fast rätt bekvämt att känna att folk ändå inte kunnat få tag i mig. Ibland behöver man ha det tyst! =) Nu ska ja duscha! Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0