"Skräckspindeln"

Mobergs igår va! Stack en sväng hem till Johans nya kåk innan jag gick vidare. Beställde nya klänningar från Nelly men det var inget för mig alltså, en hade jätteobehagligt tyg som bara stack till överallt och den andra var väldigt kort och knasig! Så får nog skicka tillbaks dom :( Har jobbat 3,5 timme idag, kom till jobbet och kände hur ögonen var alldeles röda haha ;) Men det försvann sen! Åkte till Nordrona en sväng sen efter jobbet och käkade ute på uteplatsen där med Jerry. Ve och fasa säger jag bara. Såg en jättespindel sittandes i sitt stora nät på väggen. Vi kastade brödbitar i nätet och den gick till attack och vevade in brödbitarna innan han skulle käka upp dom! Klockrent att se, rätt så häftigt, men jag skrek ett par ggr sån pussy som jag är ;) haha..Hatar ju spindlar. Verkoigen de värsta som finns! Nu är jag lite hundvakt åt Gizmo medans Helen jobbar. Ska kanske ut och gå om ett tag "om ja orkar" men kikar just nu in I, Robot på tv:n..
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0