GOMORR`N, GOD DAG, GOKVÄLL, GONATT

Go kväll! Har ni tänkt på en grej, kan man skriva Go Natt ist för Go kväll? haha. Ja sitter och tänker på så konstiga saker :P De borde man ju kunna. Dock låter gonatt lite som att man ska gå och lägga sig. Nåt man säger när man ska dra. Men bokstavligt talat är de samma som att skriva god morgon eller god kväll ;D haha!

Jaja, ja har iaf kommit hem från ön nyligen. Va där på middag, hälsade på hos ungarna. Vi var ute och gick en promenad med Elsie, men de började regna och det blev typ storm.. Vi sprang till bilen så skjutsade ja hem dom. Sofie och Conny var också hos Matte och Carina. o så självfallet lille Celine. Hon har verkligen blivit så söööt!!!
Ska se till att ta en fin bild på henne så ni får se :D På vägen hem fick jag sicks-sacka mellan alla grodor på vägen som jag höll på att köra på :P Imorn jobbar jag bara tre timmar, sen ska jag och Matte mecka med tv apparater och grejer i min kåk!! GOD NATT!!


Kommentarer
Postat av: Helen

hej ang ditt sms... jag kan inte åka på kryssning den 9-10 maj, ska på hundutställning eller vilket datum var det???

vi får hålla kontakten att komentera varanns bloggar!

tjaoo bella

2010-04-18 @ 08:45:42
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0