JA SÅ HÄR KAN DET GÅ

Ohlala vad skojigt vi har haft idag jag och ungarna alltså! Allt från pottor till kört runt två ggr i rondeller ;) Ja va har minsann gjort det mesta idag som man kanske annars gör på ett halvår haha! Eftersom jag fick vara GPS åt Angelica när hon körde så fick jag koncentrera mig hela tiden på hur jag skulle förklara för na hur fan hon ska köra. Både jag och Nathalie blev så nervösa haha :P Vi körde mot enkelriktat i parkeringshuset och höll på att köra in i ett flertal bilar i trafiken. Jösses. Min a nerver har gått på spänn idag. Men lika bra att hon lär sig den unga damen!!! :D Hittade ett par fynd, inte mycket av lönen kvar nu :( Men jag köpte ett täcke, myyysigt fluff i! Sen köpte jag ljus, påslakan, Killah jeans o ett snyggt armband... Tro de eller ej, fan de kosta mycket men de va de värt! Annars slösar jag nog bort stålarna på nåt annat skit..Sen blev de ett par grejer till och lite mat :) En riktigt härlig dag med er som vanligt tjejer! Nu har ja tänt ljus, de luktar god vanilj här hemma. När vi vandrade på stan så började såret blöda såklart. Så in på apoteket direkt. Blev ett par plåster. Tusan. Nu får de ju va nog tycker jag. Dessa blödningar... :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0