JAG ÄR SOM ORDET "BLOND" BESKRIVER

Idag blev det jobb. Sov hela förbannade dagen.. Nu har ja kanske sovit 10 tim + 6 tim sen igår kväll.. Helt otroligt vad trött man kan bli ibland. Det var väl stockholms visiten häromdan.. Jag blir så less på folk ibland. Jag har bestämt med en tjej på internet att jag skulle få köpa en klänning av henne. Nu verkar hon ha blåst mig för att den har inte kommit fram på en vecka!! Hon verkar va puckad ifall hon skriver att hon ska hitta ett kvitto eller nummer så jag kan spåra paketet. Eftersom den blev skickad med vanlig post får man för det första inget kvitto. Det skrev jag till henne, samt att jag fattar att hon vet det också. Hon har nu tjänat 370 spänn på mig. Vilka kalla personer det finns. Ska ta och polisanmäla människan om ja ej får tillbaka stålarna. Jag mailade henne, hon har svarat varje gång. Förutom denna då när jag skällde ut henne.. Jaaaa har blivit blåst!! Fan va less ja blir..Ska hugga av na skalln känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0