MORSAN VILL ATT JAG SKA CAMPA?

Tjenare!!
Idag har jag kört ett niotimmarspass. Känner mig helt slut nu! Har hållt på att tvätta, torka ur skåp och diskat. När jag väl börjat kan jag inte sluta :P Massa småsaker som bara gör att jag mår bättre. Eller känner mig lugnare och att jag inte tänker så mkt på saker hela tiden. Nu är det ju rent och snyggt liksom. Dock är jag inte klar med tvätten än. Den är på tork!! Har fått ont i benen av allt jag har hållt på och donat med :( Smart som jag är glömde jag datorn på jobbet, så det var bara att pallra sig dit! Morsan kommer förbi imorn på dan innan jag börjar jobba, ska bli kul. Morsan blev nervös över att jag ska åka utomlands..Hon har fått för sig att det går lika bra att semestra i Sverige :P Ja, om man har en husvagn och känner för campinglivet så kanske...hmm. Men jag har bott bredvid en camping hela livet så jag känner mig inte så sugen haha ;) Sen fick hon för sig att jag skulle åka själv när jag tjatade på na flera ggr att jag ska åka med " Anscheeeeliica till Turkiet! HAHAHA! Ja dör, hon är för härlig min morsa :D:D Jaja nog om det, Hoppas d är fint väder imorn så jag kan gå ut och rasta handtagen ;)
Nu ska jag käka lite mackor, orkar inte göra middag..Fan att karln aldrig kan göra nåt^^!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0