PÅSKÄGG & EN BJÄSSE TILL KYCKLINGFILÉ

Heypa!

Det blev inte nån tvättid för mig idag som sagt. Får tat på onsdag istället- Snälla Carina, Jerrys morsa kom med två påskägg med godis i till oss idag! =D Mums! Har fått ett till av Carina och Matte men har inte ätit upp dom än!! Hur många påskägg har ni fått?
Ja jobbade hela kvällen. Drog till Flygfyren efteråt och köpte pommes. Tro det eller ej, men jaa det gjorde jag faktiskt. Man kan tycka att man tröttnar på det då jag ju jobbar med pommes men det går alltid åt! En av mina favvosar, pommes med bea.. Yummie ;) Sen drog jag hem i min sleetna kärra, alla åkte runt med sina nya Audi bilar som glänste på vägen. O så kommer lilla jag med min icke polerade volvo. haha! För att flasha till det lite satte jag på dimmljusen!! Nu ska jag ta och steka en jättekycklingfilé som vi fick med i påsen. Hm, konstigt hur de delar upp alla filéer. De kanske fryst fast, men denna var en jätte!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0